Изданието е гласът на луксозната индустрия в България. Съдържанието представлява добре подбран микс от представяне на луксозни продукти, брандове, идеи за пътуване, новости в луксозния сегмент, съвети и информация относно различни аспекти, които ще позволят на аудиторията, да има по-добро разбиране на използваната терминология, историята и наложените стандарти в луксозната индустрия.
Най-важното за нас е да бъдем полезни. За това акцентираме върху добрия живот и така наречения „достъпен лукс“. Това са продукти, услуги, имоти и дестинации, които са реално достижими както за високата, така и за заможната средна класа на обществото.
Над половината статии са продуктово ориентирани, а останалата половина промотират интересни дестинации или предлагат полезна информация, чрез която читателите да научат нещо полезно, да придобият нови умения или да ги заинтригуваме да прочетат повече по теми свързани с високия стил и начин на живот.
Предлагаме богати, визуални материали (с най-много снимки и релевантни видеа), придружени от уникални, интригуващи текстове с акцент към социалната интеракция и желание на аудиторията, за споделяне на статиите в социалните мрежи.
Предлагаме на над 600 хиляди успешни човека в България, да направят своя избор от най-богатия световен каталог, на това което най-много би ги докоснало или това което биха искали да преживеят. Във всички материали търсим позитивното и се стремим да предизвикаме в читателите мечта, план или желание за действие.
Създаваме микс от интересна и полезна информация, потребителска психология, ПР, реклама и търговско съдържание и го поднасяме на аудиторията в ненатрапчив вид. И макар да рекламираме стоки, фирми и услуги читателите нямат усещане, че някой им продава нещо, а по-скоро го възприемат като съвет или споделяне на нещо, което си заслужава.
Приемаме да публикуваме реклами и ПР статии само за продукти и фирми, които наистина предлагат луксозна стока или услуга или са в луксозната индустрия. Добавянето на статии за български фирми сред имена като Rolls-Royce, Bentley, BOSS, Calvin Klein, Hilton, HYATT, Apple, LVMH, Channel, YSL, BVLGARI и други, подсъзнателно позиционира рекламираната фирма в луксозния сегмент и затвърждава луксозния ѝ статус.
Предлагани рекламни и маркетинг услуги
- Реклама на луксозни стоки
- ПР статии и продуктово позициониране в луксозния сегмент
- Качествени линкове в текст за подобряване на SEO оптимизация
- Онлайн маркетинг микс: статии, банер реклама, социални медии, видео съдържание, оптимизация за търсачки на премиум продукти и услуги