Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/luxotnf5/public_html/wp-content/themes/sahifa-child/functions.php on line 18
От тази пролет Bentley е под ръководството на Audi – Luxotica
Водещи новини
Бентли преминава под ръководството на Ауди

От тази пролет Bentley е под ръководството на Audi

Пандемията през 2020 повлия на голяма част от бизнесите. Дори огромните компании с многомилионни приходи, усетиха влиянието на кризата върху себе си.

Това доведе до някои спекулации, че Volkswagen Group може да се опита да разтовари портфолиото си от марки от висок клас, като Bentley, Lamborghini и Ducati, но автомобилният конгломерат успя да разсее слуховете като отрече подобно нещо.

Всъщност, истината е, че компанията ще претърпи някои промени и размествания. VW Group обяви своята стратегия за реорганизация „Заедно 2025+“, която има за цел да намали фиксираните разходи с 5% и материалните разходи със 7% през следващите две години. Компанията възнамерява да задържи и трите луксозни марки, с единствената разлика, че Bentley, която преди това функционираше независимо, сега ще попадне под чадъра на Audi.

Според прес-съобщение, Bentley Motors ще мине под контрола на Audi от 1 март 2021. Компанията заяви, че това ще позволи на двете марки да координират по-добре усилията си за електрификация в бъдеще. През последните години от Audi показаха, че са се посветили на развитието на първокласни превозни средства с електрическо задвижване, най-вече на Audi e-tron GT, на който ще можем да се насладим съвсем скоро.

Що се отнася до останалите 2 луксозни марки, Lamborghini и Ducati, компанията не даде много информация. Единственото, което е ясно, че те ще останат част от Volkswagen Group. Двете италиански марки вече се управляват от Audi, което означава, че всички луксозни марки, които не са от Porsche, вече са част от едно и също подразделение.

„С решението си Volkswagen Group демонстрира решимостта си да продължи да напредва с промените в автомобилния сектор с голяма скорост“, заяви председателят на управителния съвет на Volkswagen д-р Херберт Дийс в изявление. В същото време стана ясно, че компанията ще продължи своята трансформация като планира и преобразува сайтовете на всички свои марки. Така, Volkswagen иска да даде пример на целия сектор.

Най-интересното от всичко, е че в съобщението „Заедно 2025+“ липсва всяко споменаване на Bugatti. През септември Car & Driver съобщиха, че VW Group обмисля да продаде френския автомобилен производител на стартиращия Croation EV Rimac. Компанията в крайна сметка отхвърли тази информация.

Каквото и да се случва с VW Group, очакваме 2021 да бъде много интересна както за компанията, така и за нас, любителите на луксозни автомобили.

Относно Николай Костов

Лайфстайл експерт със страст към луксозните стоки, брандове, дестинации и изживявания. От 16 години следя темата за луксозния стил и начин на живот, а от 2019-та година активно пиша за това. Собственик на CABANA Rooftop Beach Bar, София гайд и www.luxotica.bg

Свързани статии

McLaren Artura - хибриден суперавтомобил

Artura новият супер хибрид от McLaren

Когато става въпрос за супер коли, името McLaren сякаш с лекота се появява в съзнанието …

Продажби на обеци Тифани в Азия

Tiffany с 52% ръст в печалбата, благодарение на Китай и Южна Корея

Тифани, една от най-известните и обичани марки бижута в целия свят, отчита ръст в продажбите …