Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/luxotnf5/public_html/wp-content/themes/sahifa-child/functions.php on line 18
PR и реклама на луксозни стоки, продукти и фирми - Luxotica
Водещи новини
Реклама на луксозни продукти

PR и реклама на луксозни стоки, продукти и фирми

Рекламата на луксозни продукти, услуги и фирми от луксозния бранш изисква определена среда и аудитория. За разлика от продуктите които разчитат на масова реклама, луксозните продукти не само, че не могат да бъдат рекламирани чрез неподходящи канали, но това дори би могло силно да накърни имиджа на бранда и да окаже негативно въздействие върху позиционирането на луксозния продукт в съзнанието на клиента.

Подходящи места за реклама на луксозни продукти са места, които също са луксозни, издигат статуса на рекламирания продукт и които са посещавани от заможни хора, известни личности, политици и потенциални клиенти.

Такива биха могли да бъдат голф игрища и голф клубове, частни летища, 5-звездни хотели, луксозни спа центрове, събития, коктейли, посолства, самолети, фоайета на луксозни хотели. Като медии за реклама на луксозни продукти, може да посочим на първо място печатните и дигитални луксозни лайфстайл списания и специализирани издания свързани с туризъм, луксозен начин на живот, финанси и мениджмънт.

Такива издания привличат както платежоспособна аудитория, така и други участници в луксозната индустрия, което подпомага позиционирането на продукта, като луксозен продукт в съзнанието на правилните потребители.

Когато луксозен бранд отваря нов магазин се търси имиджова локация. Не може магазин на Louis Vuitton да бъде отворен на малка забутана уличка в Люлин или аутдор рекламата му да са билборди в Орландовци и малки села из България. Търси се премиум локация като пешеходната част на булевард Витоша, ексклузивна позиция в най-добрите молове, във фоайетата на 5-звездни хотели и т.н. Цената няма значение, защото за купувачите на луксозни стоки е важно да отъждествят себе си с бранд, който не всеки може да си позволи. За тях е важно да влязат в най-красивия магазин, в който не е пестено от качеството заради цена. И цените в тези магазини изглеждат обосновани на фона на мястото на което се намират.

Същото се отнася и за рекламата на луксозни продукти. Важно е къде рекламираш. Важно е с кого си заобиколен. Кой друг от луксозния бранш е там. Какво усещане носи това на аудиторията. Как изглежда рекламата на луксозния продукт и дали мястото подсилва чувството за качество, лукс и ексклузивност или напротив.

В 21-ви век, рекламата в Интернет изцяло промени правилата на играта. Много харесваме луксозните лайфстайл списания, усещането да пипаш качествена хартия, частичния лак, ембосираните елементи, мириса на хартия и мастило, но хората все по-рядко купуват хартиени списания и не винаги имат времето да ги прочетат. Тиражите намаляват, а в търсене на подходяща аудитория, над половината от тиража на списанията се изпращат до заможни читатели – мениджъри, собственици на фирми, нотариуси, посолства, бизнес центрове и не на последно място до самите рекламодатели. Истината е, че когато човек не е взел сам решение да купи дадено списание и не е платил за него, не счита за толкова важно да отдели времето да го прочете в действителност. От това страда рекламата на луксозния продукт и самия продукт.

В днешно време хората са дигитални. Прекарват над 8 часа на ден пред компютъра или екрана на мобилния си телефон. Не могат да чакат да мине месеца, за да получат новия брой на списанието с темите от които се вълнуват. Свикнали са да получават само информацията която ги интересува, точно в момента, който ги интересува, а той е – „веднага“.

При търсене в Гугъл, след по-малко от 10 секунди, те вече имат информацията пред себе си. Ангажирани са с нея, защото тя е точно това , което ги вълнува в момента и са готови да купуват емоционално.

Хенри Форд е казал „Половината от парите които давам за реклама са хвърлени на вятъра. Проблемът е, че не знам точно коя половина.“ С Интернет, това вече не е така. Онлайн маркетинга предлага неизброими възможности за таргетиране по пол, възраст, град, държава, и най-вече по интереси, така че рекламата на луксозния ви продукт да достигне само до точните хора и да платите само тази част, за която в действителност има смисъл.

Интернет рекламата на луксозни продукти се оказа далеч по-ефективна, по-масова, по-лесна за таргетиране на целевата аудитория, по-лесно измерима, по-гъвкава и възможна да бъде променена, ако данните показват, че не поставените цели не се изпълняват. Рекламите бюджети в Интернет са по-малки, но постигат по-голям ефект. Точно това правим ние:

Правим ефективни ПР и реклама на луксозни продукти и фирми.

Чрез ненатрапчиви статии, по интересен начин, представяме на заможните потенциални клиенти, нови луксозни продукти, услуги, фирми, хотели и т.н. Работим с луксозните брандове по създаването на цялостна концепция за позициониране на марката в съзнанието на потребителя. Дигиталната среда му дава възможност да сподели информацията със приятелите си, да препоръча или предприеме незабавни действия, които да доведат до незабавни приходи за рекламодателя.

Видовете реклама на луксозни продукти, които предлагаме са:

  • Банер реклама
  • ПР статии за продукт, услуга или фирма
  • Спонсорски пакети
  • Реклама в социалните мрежи
  • Контекстуални връзки (линкове) в текст, за оптимизация

Премиум маркетинг микс